Börjar imorn igen

Enda skälet för mig att inte banta är att jag inte vill få mindre bröst och såklart för det äger att äta! Men nu har jag nästan en pojkvän och han tycker mina bröst är stora och ska börja äta p-piller så då kommer de antagligen börja växa.

Men som sagt imorn tänkte jag börja med diet igen. Ska sluta med frukost helt typ. JAG VET att det är bra med frukost men jag känner som jag redan har failat dagen om jag äter frukost.

frukost:
Men ska ta en kaffe med mjölk på morgonen och nån frukt om jag har prov eller sådand.
lunch:
i skolan, veggomat så lite som möjligt + vatten
mellis:
när jag kommer hem från skolan, ska försöka dricka så mkt som möjligt och äta något lätt. frukt, gröt?
middag:
ska börja äta middag med famlijen, äter mindre när jag äter med andra. och sedan inget efter det! (förutom lördagar då jag kan köpa lite godis)




så här ska min kropp se ut sommarn 2011! det är möjligt har typ samma kroppsbyggnad (-längden ofc)

nu ska jag äta lite godis och vänta på killen, imorn börjar skolan oxå. skjut mig!
pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0