2011

Lite efter jag vet. Men haft fullt upp med nyår och med att vara bakis. Åt inte mkt igår. Lite bakismat (1/2 pizza) men knappt mer. Idag tänkte jag börja dagen med en PW före frukost. Dock är träningsrummet (hemma) invaderat så får vänta till brorsans kompiar vaknar!

Morgonvikt: 53,9 kg

Håller på med en kille nu, och då vill man itne gå ner för mkt så brösten försvinner. MEN tack och lov så vet jag att han gillar smala tjejer, eller ja det sätter lite press men ändå. Det ger motivation. Men jag är ganska smal om man inte räknar mina lår:(

Ska dricka lite grönt té och sen PW och efter det ska jag skriva mina nyårslöften!:)



såhär kände jag igår... var väldigt dissande mot killen som typ ville ha sex;) fast dock inte lika smal som henne är jag. hörs sen:)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0