Uppdrag vecka 37

MAT

-
inte inte äta något socker alls på 3 dagar! (då försvinner suget)
- äta högst 500 kcal per dag!
- träna minst 1 gång om dagen
- inte äta något från nolltolerans listan (isf spy)
- minska magsäcken genom att äta mindre!

ÖVRIGT

-
handla kylskåpet fullt med "tillåten" mat
- köpa skinnyjeans (stlk 24/23 ngn stans)
- allt plugg ska vara klart (historia, sam, svenska, historia(annangrej), geografi, matte, engelska)
- berätta för BFF att jag ska skaffa hårförlängning (det är jobbigt för hon kommer dömma mig..)
- fylla på mobilen med pengar!!!


Ska ladda upp med massa sånna här!

pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: Minns

Åh, kan du inte lägga upp din nolltolerans lista!

Jag håller också på med en sådan, men jag har lixom fastnat. Jag menar, det mesta "vet" man lixom bara att det inte är tillåtet. Men det är så himla svårt att komma på allt när man ska skriva ner det :)

Kramis

2010-09-12 @ 19:05:28
URL: http://growthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0