Tisdag 14/9

Skriver alltid vad jag ska äta innan så jag kan kolla och komma ihåg. Är som sagt sjuk. Har nästan tappat rösten och borde egentligen vara hemma imorn. Men jag vill inte missa mitt IV val. Vi ska endå bara kolla på film. Fast grejen är att jag måste cykla dit vilket tar typ 30 min. Sen 20 min till min vanliga skola. Inte kul cykla förkyld.

Imorn är taco-tisdag hemma, dvs jag ska laga tacos med pappa. Men äter bara en och tar inget onyttigt i och bara pytte med köttfärs, då lär det hamna på 100 kcal. Och det blir bra!

Aja här är iaf hur jag ska leva imorn;)

IN:
frukost- actimel 30kcal svart kaffe 0kcal te med hunung 30kcal
lunch- sallad och lite ravioli + vatten 200kcal
middag- 1 tacoskal med sallad och sånt 100kcal + zero 1kcal

totalt= 360 kcal

UT:
cykla totalt 1 timme
promenera till & från min kompis



Såå vacker, nu ska jag begrava mig själv i thinspo och sen sova <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

shelley är typ världens finaste :)

2010-09-14 @ 22:18:46
URL: http://hejmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0