Stressig dag

Vart uppe sedan 6 och måste plugga lite till. Stressar ihjälp. Lär faila i skolan imorn, men skit samma. Fårförlängningen då? Jo det blev bra, men lite långt. Ser inte verkligt ut. Hon sa att om jag tyckte det kunde jag komma in och klippa lite. Är rädd att hon klipper för mycket bara. Men ska smsa henne imorn om detta! Det är fint när det är lockigt men rakt ser det overkligt ut. Ska ha uppsatt imorn så inte många ser.

Middagen (soppa) hann jag inte heller. Så inte ätit sedan 12 typ. Sen har jag ingen frukost (actimel) men tar kaffe och äpple. Nu ska jag läsa lite sen sova. Ska upp tidigt imorn med. Ska åka hemifrån 0745.

Btw blev min bästis avis på håret. Hon sa att hon kmr så i skuggan av mig. Ah för jag åt ingen middag, och det gjorde nog du! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0