Så skönt med fredag


+

Äntligen hemma, men har massa plugg. Och kan inte trösa mig med att äta godis elr nått när jag pluggar. Har värsta ångesten, till lunch åt jag sallad/1vegetariskvårulle/veggobörjare. Men okej tror det blir typ 200 kcal. Men måste lägga till på planeringen. Hatar det. det är därför jag alltid skriver i förväg vad jag ska äta.

Skolfotot då, ja jag kände mig så himla ful. Men jag fick sitta längst fram (tkr det är snyggast mindre chanse för dubbelhaka också) och hade helt svart på mig så man såg mitt blonda hår. Såg det på ett test kort. Men jag hoppas att jag inte blundade. Kändes som jag gjorde det alla 3 kort. Käre gode gud gör så att jag inte blundade och alla kommer att se mig sitta längst fram och blunda.

Individuella vill jag inte ens snacka om, såg as sur ut haha som en bitch. Aja den ser nästan ingen endå. Dagen har gått bra annars. Lite tråk att lika efter i allt typ bara;) Men nästa vecka är jag ikapp. Nu ska jag äta mellis och sen sätta igångoch plugga. Har 2 grejor. En ska bara rätta på stavfel och en jag itne börjat med!

pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0