Pojken

Idag skrev han till mig. Jag hatar att han gör det. Har har börjat på min kompis skola. Jag har beslutat att jag ska gå ner i vikt och bli smal. Sedan ska jag gå in på skolan (träffa min kompis) ha på mig 24 jeans och ha långt blond löshår och va as snygg. Han ska huuunda om han vill börja träffas igen.

Vi träffades (dejtade) en hel sommar. Men men. Det blev inget. Tänker på honom varje dag. Kommer jag någonsin komma över honom och träffa någon som är bättre. Jag har aldrig varit så kär i någon som jag var i honom. När jag låg i hans famn var jag som lyckligas. Han sa att jag var så tunn. Då var allt perfekt.

Aja nu ska jag plugga och gråta över allt jag inte fått uppleva.......... </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0