Onsdag (dag 3)

Onsdagar är svåraste dagen men det ska då. Jag ska ställa in mig på att om jag failar någon gång ska jag inte ge upp utan fortsätta kämpa. Det ska bli spännande och se hur mycket jag kan gå ner dessa 4 veckor. Jag tror träningen kommer komma igång snart. Är nästan helt frisk!:) Såhär ska dagen gå till iaf..

Morgonvikt= 51 kg! (2 kg 2 dagar, sa ju att det går snabbt till 50)

IN:
frukost- actimel 30 kaffe 0 c-vitamin 0
lunch- vegg vårullar 200 vatten 0
mellis- 1 grapefrukt 30 2 dl kräm&lättmjölk 55+35 activia 85 vatten 0
middag- soppa 50 zero 1 grönt te 4

totalt= 490 kcal

UT:
40 min (fram och tillbaka från skolan)
handla
kvällspromenad (efter jag är klar med plugget)



Hålet mellan benen det är DET jag är ute efter! Om jag har ett sådant på bilden spelar det nästan ingen roll vad jag väger!

pussgodnattfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0