Nu har jag bestämt mig

Nu ska jag inte vela och så.. om vad jag vill och så. Jag har bestämt mig att gå ner 12 kg! 12 är mitt lyckotal just därför. Jag antar att jag kommer väga 55 när jag vaknar på måndag. Ska låta mig ha en last souper nu. Idag ska jag köpa en jättegodispåse. Sen sätter det igång. Jag ska gå ner 12 på 3 veckor hade jag tänkt. 4 kg i veckan. Sen ska jag hålla den vikten.

För att klara av detta. Har jag börjat med matschma och sånt. Skrivit alternativ på frukost, lunch, mellis och middag. Sen måste jag välja nått av alternativen. Sen har jag vissa grejer jag måste göra varje dag. Sen kommer jag förja på friskis och svettis och göra gym och sånt där. fattar ni!? Men nu ska jag tjocka mig och äta godis och sånt!

Längtar efter att kunna säga: Jag har gått ner 12 kg! 10 kg

<3


Kommentarer
Postat av: h2ov

4 kg i veckan!? :o

alltså.. tänk på platåer och så, alltså att vikten bara stannar upp ibland utan att man har någon kontroll över det. och går du ner 12kg på 3 veckor kommer du nästan garanterat få hjärtproblem. snälla, ta det lugnt och ta hand om dig :/

2010-09-18 @ 20:22:21
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Iron

Lycka till och ta det inte längre en vad du känner att du orkar!

2010-09-18 @ 21:33:48
URL: http://ironexic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0