No dinner mom! I wont get thinner

Pallar inte middag. Tar ett glas zero och en mandarin sen säger jag att jag kanske ska köpa nått när jag ska ut och promenera med kompis sen. Har ångest efter lunchen och att jag åt 2 dl kräm. Det känns liksom som att jag ätit något onyttigt när jag sitter och mumsar i mig kräm. Aja nu måste jag skriva klart till mitt IV val. Kommer bli sääääääämst!

Är helt slut och trött känns som klockan är 22 fast den inte ens är 18, måste dricka zero snart. Och grönt te med citronsaft i. Men som sagt ska jag ut och gå ikv efter att ha pluggat klart, ska strecha och så också. Lite situps ska jag fan göra med! Så vi höres imorgon sötisar<3



Så här ska jag se ut, långhårig (inte riktigt så långt) och smal!


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: 67 kalorier innehåller den, och det är rätt okej tycker jag för den är ju rätt stor :P

kram

2010-09-24 @ 18:56:50
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Jag har gått upp i vikt sen i sommras :/ men nu väger jag 48.9 bmi 19.1. Själv?

2010-09-24 @ 19:05:38
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0