Mått, 26/9

hals= 31 cm
överarm= 23 cm
underarm= 14,5 cm
brösten= 80 cm 
underbrösten= 71 cm
midjan= 64 cm
höfterna= 74 cm
rumpan= 88 cm
övrelår(där det är tjockast)= 50 cm
underlår= 38 cm
vad= 32 cm

Från och med nu är det mått-tvång på söndagar. Då kommer jag inte vilja hetsa. Okej jag var ledsen idag. Men kl är 14.40 och jag ska inte äta mer. Dricka te och lite zero bara. Redan hetsat och spytt så det räcker. På veckodagarna äter jag pro-ana och helgerna pro-mia;) Nä nästa helg ska jag skärpamig. Jag vet att jag klarar att äta så lite som jag gjort nu på veckan utan problem. Nu ska jag se till att ficka helgerna så det inte är ett probem!



pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0