Katt

Måste bara skriva lite kort vad som hände när jag gick hem från min bästis. Såg helt ok ut (svarta jeans, stor adidaströja, kort mocka jacka, utsläppt blont hår) och när jag går nära "hans" gata korsar jag en gata och ser två killar det var mörkt så var svårt att se. Sen fortsätter jag bara gå och hör hur någon börjar busvissla 100 gånger. Kände på mig att det var han.

Sen när jag kom hem skrev han på msn, KATT! och typ hörde du inte att jag vissla. HAha han e störd. Och har gör det svårt att gå vidare! Fast han fester så mycket så bryr nog sig inte ens att fråga om vi ska ses. Aja nu ska jag skriva ett inlägg om imorn ist. Han är inte värd min tid..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0