Jobbigt

Imorn har jag IV val.. måste cykla as lång efter skolan 20 min till en annan skola helt själv. Min kompis hoppade av kursen så nu är jag själv med massa jag inte känner. Men jag ska itne hoppa. Jag hoppade av spanskan för att inte vara själv (steg 5) men nu ska jag vara kvar.

Det är en bra kurs som ger meritpoäng och det är en liten "klass" på typ 10 pers så jag ska klara det. Jag är egentligen en ganska blyg tjej fast jag inte verkar så. Tycker inte om att prata inför klassen blir ofta röd och sånt. Men jag ska klara det, det är bara 2 lektioner i veckan.

Om jag ska gå universitet kommer jag att vara själv så det är en väldigt bra träning... Btw fortsatte pojken skriva till mig och några andra killar. Så här var konversationen med en kille jag inte känner 1 år äldre.

- hur mår du?
jag- sådär feber, själv?
- bra, men kan säga något som får dig att må bättre, vi pratade om 93 tjejer idag och ditt namn dök upp!
jag- ja det beror ju på vad ni sa!
- det var ju bra saker annars hade jag inte sagt det!

Haha jag är rätt snygg;)

Blond och het jo tack jag vet... måste peppa mig själv ibland;)



Jaa... jag älskar denna bild(a)

När jag gått ner i vikt kommer det bilder på mig promiss :)

Ska sova godnattpusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0