If they make me eat dinner I wont get thinner

Nu börjar pappa tjata på att jag ska äta middag med dom. När jag äntligen fått maten att börja funka. Visst jag kan äta sallad men det är ganska misstänksamt. Höll på så i sommras och då ville dom nästan att jag skulle prata med ngn... Men jag tror jag vet lösningen. Grejen är att jag är nere i mitt rum hela tiden. Jag har all min mat här. Så jag ska börja vara mer med mina föräldrar. Övningsköra med pappa och springa med mamma. Följa med någon gång när dom handlar och sånt.

Berättade om hårförlängningen för bästa idag. Hon tog det skit bra, men blev lite avundsjuk. Skolfoto i övermorn. Kommer se ful (med utväxten) och tjock (ja ni fattar). Men gör det bästa av situationen. Nu ska jag äta, PALLA, nu kom min pappa ner och frågade om jag ville äta med dom "jag har redan ätit". Aja nyss sa mamma till mig att jag itne kunde äta så mycket choklad så tror det är lugnt på Ana-fronten iaf:)

Skriver matschemat för imorn lite senare, borde verkligen plugga men pallar inte!



så smal, så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0