Hemma från träningen

Blev inte alls så mycket spring så kanske -200/300 men endå:) Som sagt börjar min kompis alltid hålla på, men jag lugnar henne med vikt och sånt. Hon verkar satsa. Syns det att jag gått ner i vikt? Hur går jag ner i vikt? Behöver jag banta? Jag ba neeee.. säger att killar gillar bröst och rumpa men om man vill gå ner för sig själv så visst. Det är sant! Nää men på träningen tog hon runt min midja och sa "Va smal du har blivit" hehe :) MIDJA 62 cm imorse:)

Nu ska jag äta min soppa och dricka te och plugga:S Hatar det. Hatar klassfoto!



Bilden peppar! Så ska vågen stå. Inte som min. Stod stilla idag. Fast kan va för jag inte gjort nr 2 denna vecka.. hehe (A)

PS. min kompis ska på bio imorn med kompisar, efter mitt peppsnack lär hon äta iaf godis och cola?

Skriver senare <3

Kommentarer
Postat av: Minns

sv: Haha, ja jag fattar att det var lite rörigt. Min nya adress är iallafall www.bikiniredo.blogg.se :)

Ha en bra dag och var stark!

2010-09-23 @ 22:29:41
URL: http://bikiniredo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0