Hemma äntligen

Efter en lång dag!! Väldigt trött och väldigt ont i halsen. Men men ska och plugga med en kompis efter att jag lagat mat. Ska sjukanmäla mig imorn så jag kan ta sovmorgon och bara ta det lugn. Det svåraste för mig är att klara onsdagen.. För att äta lite en dag är rätt lätt. Två dar: det går men är lite svårt men sen tredje dagen är avgörande för hela veckan. Antningen ger jag upp och hetsar nån gång om dan hela veckan. Eller så håller jag i och tänker att de dagarna inte ska vara förgäves.

Idag har gått väldigt bra. Fast åt ett äpple utöver min planering. Men va fan ett äpple det var bara bra att jag åt. Sen när jag snacka med en kompis sa hon att hon bara ätit frukost idag och sen middag. Ååååh hatar att hon bara kan sluta äta. Hon bantar inte, men hon äter bara inte ibland. Nej hon är inte smal men endå, vill inte att hon ska bli smalare än mig!!!!!

Nu ska jag laga tacos och gå till min kompis. Slänger väl in nått mer inlägg ikv göllisar<3



denna vikt skulle jag vilja ha, snälla vågen visaa detta!


Kommentarer
Postat av: Minns

Haha jag brukar också tänka så.

Jag vill typ att mina kompisar ska bli aaaastjocka så att jag ska se smal ut i jämförelse.

Jag vet, as taskigt! men man vill ju se snal ut ;)

Kram

2010-09-14 @ 21:34:02
URL: http://growthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0