Helgen

Kommer inte hinna blogga imorn, men sen på lördag. Har match i helgen men ska verkligen ta tag i mitt rum. Jag ska städa och rensa! Speciellt mitt kylskåp, jag ska fylla det med massa nyttiga saker och dietgrejer sen ska jag ha som regel att jag bara äter ur mitt skåp när jag själv kan välja... då blire ingen skit hets som idag.

Fett störande att inte gymma! Det kommer att vara billigare pris på gym  om typ 2 veckor men är det värt det. Borde jag köpa kort innan min kompis och gymma själv, det har jag aldrig gjort. Mend det kanske är ett steg i rätt rikting att kunna gymma själv. Mitt gym är jättelångt från mig. Måste typ ta buss eller gå 40 min? Men det är ju bra med att gå.

Får se hur jag gör. Ha det bra på fredagen tjejor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0