HAHA

Var med bästa idag, vi simmade 1 timma typ -400 tror jag!!!??

Men sen skulle hon köpa med till nån studieresa och hon köper mackor, gifflar, cola, delicatoboll! HAHA och hon sa för en vecka sen att hon skulle sluta med allt sånt. Sen när vi tog cigg tog hon en daim..

Haha fail. Själv har jag inte ätit sedan mitt på dan då jag åt 4 mackor, fil, paj (spydde) och kvällsvikten var cirka 51 kg. Sitter och funderar på vad jag ska äta imorn. Har inte handlat så har inte mina actimel!! Men tror det blir såhär:

IN:
frukost- äpple 50 kaffe 0
lunch- sallad 400
mellis- vatten
middag- vet ej

UT:
cykla fram/från skolan
origentera
dansa hehe

Skriver mer i morn eller övermorn, för jag kommer va skit stressad imorn!



paow paow paow,  haha partyyy i´morn<3

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: driver du :s assvullna där också :/

men tack ändå haha, synd bara att de sitter ihop med världens bredaste höfter och tjockaste mage :p

2010-09-29 @ 22:51:33
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: down

länken finns fortfarande kvar, men man kan bara se länken genom att musen förändras när man drar över den, och det är bara att klicka på ordet "här" i meningen (...varsågod, gå in här...) funkar det nu? :)

2010-09-29 @ 22:58:11
URL: http://downdowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0