Gymkort

Idag är ÄNTLIGEN dagen jag skaffar gymkort igen. Har tänkt göra det sen 1 september och nu är det dags. Har väntat på att gymmet skulle ha special pris, dvs 1200 för 1 år. 100/månad! :O Kommer kunna träna 5 morgonar i veckan, om jag vill MEN sällskap. Men grejen är att min "gymkompis" har skaffat kort där och jag var tvungen att fråga min kompis också, för att hon inte skulle bli sur. Hon verkar inte så laddad men samtidigt vill hon gå ner i vikt..



Aja jag ska fokusera främst på mig själv, det är bäst! Annars kan det bli att jag äter mer bara för någon annan äter ännu mer. Sitter och kollar på Sex And The City serien, det är så jävla jobbigt. De är rätt smala men äter gott heeeela tiden. Får stänga av och kolla på nått annat.

Hörs senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0