Godmorgon flickor :)

Idag har jag en ganska chill dag förutom förbereselser inför skolfesten som min skola anordnar. Sitter och äter frukost nu, äpple, har inte hunnit handla än men ska göra det idag kanske. Igår åt jag 300 g godis istället för middag. Bra där.. men väger 51 nu som morgonvikt.

Ska försöka gå ner 2 kg tills på söndag. Det borde gå. Ska gymma både fredag, lördag, söndag har jag bestämt! På festen dricker alla! Men jag ska bara dricka nått glas vin och spela full hehe. Då kan jag morgonträna sen.

Funderar på att gå på stan lite efter skolan.. slutar typ 12. Såg att jag hade över 2000 på mitt kort:) Men nu ska jag fixa mig inför skolan, har redovisning, fast inte så seriöst. Höres senare, pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: piichas blogg

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha

2010-09-29 @ 07:19:56
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0