Go go go

Idag har gått bra. Jag klarade att bara äta ett tacoskal och jag var rätt hungrig. Imorn ska gå lika bra. Börjar kl 8 imorn och skriver morgondagens in och ut nu istället. Jag slutar före lunch och kan därför välja att äta i skolan eller hemma och det är nån rispuddinggrejs på vegitariska och ris är onyttigt! Så jag drar hem! Måste plugga rätt mycket imorn så hinner inte dra ut och springa men hinner lite annat. 

Morgonvikt: 51,5 kg... (har inte digital)
Efterskolan: 51 kg!

IN:
frukost(07.00)- actimel+kaffe+c-vitamin (+35kcal)
lunch(12.00)- dietshake+vatten (+180kcal)
mellis(15.00)- grapefrukt+grönt te (+40kcal)
middag(18.00)- knorrsoppa+äpple+zero (+100kcal)

totalt: +355 kcal

UT:
gå till&från skolan, 40 min pw
handla (som sagt handlar ju min egen mat)
hemmaträning (cykla, motionsband, övningar)
streching


pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

c-vitamin, innehåller den nå kcal?

2010-09-12 @ 19:42:46
Postat av: Anonym

Nej det gör den inte! Iaf inte vad det står på :)

2010-09-13 @ 08:38:11
URL: http://smalarenu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0