FAAAAAAAAAAN

Idag pratada jag med min bästa kompis när jag var påväg till den vanliga lektionen på annan skola då jag är själv. Vi pratade i telefon och plötsligt säger hon typ "jag ska sluta äta godis och sånt" jag typ, okej varför? Och hon ville gå ner i vikt och banta typ. Asså fan! Men jag har börjat nu för mig ska det bara neråt. Jag har redan gjort upp en plan på hur jag ska få henne att inte banta.

1. Få se hur detta ser ut om en vecka!
2. Peppa henne att hon ser bra ut, andra tkr det!
3. Berätta att killar tkr hennes kompis ser ut som en planka (sant)
4. Jag har större bröst än henne (fast jag är mindre) visa dom mkt så hon blir avis
5. Låna henne Ego Bost (där står om att äta choklad och bättre själv förtroende)
6. Inte träna med henne, utan antagligen välja annat gym.
7. Inte prata vikt och hälsa med henne.
8. Inte visa på något sätt att jag vill ner i vikt (om det inte måste)

Som ni märker är detta jobbigt för mig. Jag tkr hon ser så mkt bättre ut än mig, trots att hon är större. Hon är längre än mig också så hon har bättre förutsättningar OCH ibland går det dagar där hon bara äter 2 små mål. Men kommer abslolut följa detta!

Visst låter jag taskig men grejen är att hon är inte tjock eller ohälsosam, hon sportar och mår bra. Annars skulle jag självklart hjälpa henne! hatar att jag är så avundsjuk!


Kommentarer
Postat av: R & S

Jag brukar också reagera så när någon av mina kompisar vill gå ner i vikt eller något sånt när dom redan är smala. Man vill ju vara smalast! Men det peppar mig att gå ner mer i vikt och inte äta det där extra lilla målet jag egentligen skulle för jag har varit duktig eller så! Hoppas det går bra för dig :)

Stay strong

2010-09-20 @ 18:06:07
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0