Det går neråt!

Godmorgon finisar,
Idag ska jag desikrera hjärta/lunga på naturkunskapen!! Hjälp, men snacka om bra för att dämpa hungern. Så brukade jag göra förut, söka på äckliga saker som akne och sånt. Morgonvikten blev 52 kg men det går rätt fort ner till 50 eftersom det typ bara är mat i magen! Nu ska jag ta frukost och sen fixa till skolan.

IN:
frukost- activia+kaffe+grönt te (+40kcal)
lunch- veggo+vatten (+150kcal)
mellis- äpple+zero (+50kcal)
middag- soppa+grape+grönt te (+90kcal)

cirka totalt: 330 kcal (men kanske måste äta middag med famlijen-.-)

UT:
gå 40 min
strecha!
kvällspromenix!


(dessies ben förut, geeeeeeee mig)

pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0