Choklad.....

Är så jääääävla sugen på kladdkaka, choklad va fan som helst med choklad. Men! jag ska inte äta det. Det är inte värt det. Har gått ner 3 kg på 3 dagar ska fan inte försöra allt. Vill inte väga över 50 längre! Visste att de kilona ner till 50 skulle gå rätt snabbt eftersom somsagt det bara är mycket mat i magen.

Men jag tror dock att har har ökat i vikt pga ökad muskelmassa också. Men inte någe mycket. Har nyss druckigt min naturdiet och är rätt mätt nu. Lagom mätt. Inte illamående och inte hungrig. Har massa att plugga och mamma kommer inte hem förens sent idag så slipper hennes middag!:D

pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: Jea

sv: men du väger sjukt mycket mindre än mig så de kan fan inte vara lika:| vad har du för bmi?

2010-09-08 @ 14:30:27
URL: http://getlower.blogg.se/
Postat av: N

Sv; ja, jag hoppas jag också klarar det! Tack! :)

2010-09-08 @ 14:53:54
URL: http://smallintown.blogg.se/
Postat av: Jea

Precis, mycket mindre än mig som blev tjock som in i helvete efter att ha släppt på kontrollen. Jag ligger på 21,5 nu. MÅR ILLA.

2010-09-08 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0