Ätit som normal lördag.. typ

Gav upp bantningen lite... blev deppig trött och nere. Behövde näring. Detta har jag ätit idag efter frukost, lunch och mellis:

- 4 rostade mackor
- 1 skål fil och flingor (spydde)
- choklad/godis (spydde)
- middag (spydde hala kanske)
- paj (spydde allt)

Mådde så illa innan middagen efter den chokladen jag ätit så ville egentligen inte ha!
Vägde mig nyss, typ 51,3 så kommer klara att väga 51 imorn. Men det är bara för jag spytt så mkt idag.
Gjorde om mitt mål till att först gå ner 3 kg till 51 sen nästa vecka tänkte jag minst 49. Sen 47 sen 45. Sen ska jag äta så jag håller den vikten. På det sättet kommer jag bli smalare utan att svälta mig själv.

Mår inge bra nu, ångrar att jag inte höll mig till schemat. Men det var inte så farligt. Läs på denna blogg. Blev rädd när jag läste den. Hon skriver väldigt bra och har väldigt drov bullimi! http://ljusochsilver.blogg.se/

pusshejfrånmig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0