Är rädd

Är rädd att bästa kommer bli smalare än mig.
Hon är 3 cm längre och ska nu skaffa gymkort med mig.
Vill inte att hon ska bli smal.
Vill att jag ska sticka ut emot henne.
När vi går ut, när vi e 18, ska jag vara smalare.

Fan, har lite panik nu. Hjälp. Men måste tänka att jag och kompis tränade några gånger i veckan förra året och jag gick inte ner banalt. Grejen är att bästa är lite halv knubbig. Okej det är att ta i men ni fattar, normal kropp + lite mer. Och då är det lättare för henne att gå ner. Särskillt nu när hon ska börja äta nyttigt. Fan fan fan. Jag skulle fokusera på mig själv men det enda jag ser är att jag har gått ner och känner mig stolt och smal sen kommer hon och ingen ser att jag är smal.



Så här borde det vara. Men att gå ner 10 kg skulle ta lång tid för henne. Då skulle hon få bmi på 18,1 precis vad jag ligger på nu och jag ska neråt. Aja vi får se hur detta kommer att bli. T.ex finns det bassäng där vi gymmar och kommer nog att simma och sånt, då kommer hon att se att jag är betydligt smalare än henne och få ångest och vill gå ner. Funderar på att bara köra styreträning när jag är med henne så att hon bygger muskler. Sen bara kondition med andra kompisen. När vi är tsm lite både och.

Ska fixa mig nu, pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Vet exakt hur du känner det. När andra omkring börja gå ner vill man själv gå ner massor mer. Man blir orolig att alla kommer kommentera deras smalhet när de gått ner ett par kilo. Den smala kommer inte bli kommenterad om hon blir överdrivet smal, då vågar dom inte fråga eftersom dom är rädda att du tränar pga ÄS.

kramar Elin

2010-09-25 @ 13:18:41
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0