Anngående vikten

Som sagt skrev jag ju att jag skulle gå ner 12 kg på 3 veckor. Fick kommentar att det är farligt... och det tror jag nog stämmer när jag tänker efter. Jag vet att jag kommer kunna gå ner 4 kg från 55 till 50 på en vecka eftersom det mesta av det är typ mat.. men sen är det nog rätt.. Jag satsar på att försöka 3 kg i veckan istället!

Det kommer bli svårt men det ska gå. Som sagt dom första 5 kg kommer gå snabbt det är sedan den riktiga utmaningen börjar. Jag hoppas verkligen jag kommer att klara det och att vi kommer stötta mig igenom det! Frukosten idag bestod av godis och typ chokladtårta, MÅR AS ILLA! ska bli skönt att inte äta sånt mer faktiskt!



Idag måste jag typ plugga, har massa skit som måste göras =/ Skaffat cigg oxå<3 eheh

pusspåer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0