24 September 2010, Fredag

Ja visst skulle jag vara glad att det var fredag om det inte vore så att jag:
1. har skolfoto idag (kommer bli as ful)
2. ska läsa upp egenberättelse (fult och pinsamt)
3. har uppgift som jag inte börjat på som jag lämnas in på kvällen

Aja berättar om allt efter skolan, här är in/ut:
Morgonvikt, som dan innan 51, 5 kg. Fan det har fastnat där..

IN:
frukost- actimel 30 kaffe 0 c-vitamin 0
lunch- sallad&grönsaksbörjare 150 vatten 0
mellis- lowkcalkräm 40 med mini-mjölk 20 grönt te
middag- knorrsoppa 50 vatten+citron 1

fredagssnacks- mandarin 25 zero 1

Totalt= 320 kcal (jag känner mig stark idag, så kommer att klara detta)

UT:
gå fram och tillbaka från skolan, 40 min gång
kvällspromenix om jag hinner
streching
cykling?



Ska få riktig hårförlängning nästa vecka också! Dock inte med svarta slingor i! Kommer bli perfekt.. min skola har en fest där massa kommer till som är nästa torsdag. Dvs typ om en vecka. Då ska jag fan väga under 50! Här är min vikt planering under dessa 4 veckor! 2 veckor i veckan är väl inte för mycket. Men det är också typ minst..

Mål:
Söndag vecka 38 - 51 kg
Söndag vecka 39 - 49 kg
Söndag vecka 40 - 47 kg
Söndag vecka 41 - 45 kg !

Nu måste jag sova, ska upp tidigt och fixa mig till skolfotot imorn -.-
pussgodnattfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0