230 kcal

Det är väl bra!? Jag jag inte äta så lite per dag för då blir det lätt att man hetsar nästa dag. Imorn vet jag inte vad jag ska göra men ska inte äta nån skit iaf. Kan alltid skylla på stor middag och att jag är sjuk och inte har aptit! <3

Har dock 2 uppfifter som ska vara klart till imorn. Ska sätta igång med det nu. Så att jag inte sitter och pluggar in på småtimmarna. Skriver väl IN/UT för imorn senare.



Idag pratade vi om gym också. Lite svårt står och väljer mellan 2 kompisar. En av dom jag hellre vill gymma med (hon e större) och en där det är roligare gym. Tänkte gå på gympa pass ochs sånt. Aja skriver mer om det senare eller imorn.

pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0