2010-09-18

Är fortfarande sjuk och det suger..... igår hetsade jag med kompis! Sen började vi snacka om vikt. Jag sa att jag gått upp 4 kg sedan innan sommarn (sant) och hon sa att hon gått upp i vikt med. Sen sa hon typ att hon såg att jag gått upp, att jag hade fått mer rumpa och lår (visst hon sa det på posetiv men men). fan fan fan

Jag har bestämt mig att gå ner i vikt på bättre sätt nu. För just nu äre så att jag äter typ 200-300 en dag och nästa dag är jag så hungrig och sötsugen att jag hetsar. Och varför jag äter 200-300 är just för att jag hetsat dagen innan. Jag har tänkt mig att hålla en diet där jag inte äter godis (förutom om jag är med ngn) vill inte att folk ska börja tro. Men då äta frukt samtidigt.

Jag ska äta väldigt nyttigt och saker som får mig mätt. Jag klarar inte av att gå runt hungrig. T.ex dietshakar. Sedan har jag funderat på att bli vegitarian också. För då äter man mkt grönsaker och sånt. Men samma här. Ingen vegitarian som aldrig äter kött.. aja tänkte skriva ett vecko schema som jag ska följa.

Denna dag då:
IN:
frukost- dietshake 160 + te&hunung 40
lunch- actimel 30 grapefrukt 30 c-vitamin 0
mellis- äpple 50 apelsin 60? grönt te 2
middag- soppa 50 zero 0

UT:
gå lite
handla kanske
städa
kvällspromenad

pusshejsskrivermersen<3

Kommentarer
Postat av: Jea

Det är så jävla svårt bara. Jag önskar att jag tänkte som en normal tjej. En sån som tränar för att det är roligt och äter när hon är hungrig. Håller sig i trim tack vara en sund livsstil.



Men ja, ska fan försöka med det!<3

2010-09-18 @ 11:56:01
URL: http://getlower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0