Vart är ana?

Saknar henne! Så fort jag får beröm eller massa uppmärksamhet av killar försvinner hon. Det är då jag behöver henne som mest. En kille jag var as kär i får nått år sen (vi var nästan tsm) ville träffas i helgen men jag känner att han kmr tänka "oj hon har gått upp i vikt". Fast han sa att jag var för tunn då (9an).. Aja idag ska jag inte faila. Jag har tänkt att om jag blir väligt sugen går jag på promenix och tar en cigg. hehe

Hemma från skolan idag igen. Mår piss. Missar massa. Pallar inte bry mig. Måste bli frisk så jag kan träna/gymma. Men så här har jag tänkt dagen iaf:

IN:
frukost- actimel 30 grönt té 4
lunch- gröt med banan 200 c-vitamin 0
mellis- lågkcalkräm med mini mjölk 50 macka 105 vatten 0
middag- soppa 50 clementin 25 zero 1 grönt té 4

totalt= 469 kcal (borde jag klara lätt)

UT:
tvätta hänga kläder
gå promenix(?)



(nä det är inte jag) har ett kort när jag solar, kanske lägger ut. fast det är mkt fet....

pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: R & S

sv: tacktack :D



krya på dig förresten!

2010-10-06 @ 12:06:28
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0