V.42 blir det som vanligt igen

Fast! då börjat mitt gottis-stopp! Har nyss ätit min sista godispåse 2010! Känns skönt. Kan inte fuska nu när mamma och pappa ska ge mig pengar:) Kommer bli bäst. Synd bara att jag har så mycket plugg att jag inte kan träna så mkt jag vill. Men men.

Träffade killen i fredags, kändes okej. Träffade bästa dan efter, blev bråk. Hon hatar honom! Hon börja gråta och var as arg. Vi löste det typ. Idag ska jag träffa honom ikväll (tror jag) men först träffa henne. Lite stressig dag. Ska dessutom hinna:

- skriva klart geo-arbete!
- skriva klart hiB-arbete
- träna till NK-prov
- skriva klart NK-arbete

Frukosten bestod av mackor och godis. Haha fetto. Ska bli smal nu. Skriver mer imorn/ikväll:)

Dessutom, vart har alla bloggar tagit vägen?



pusshejfrånmig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0