Tidsinställda (Y)

Bra där blogg.se äntligen! Nu kan alla mina inlägga om vad jag ska göra nästa dag komma upp då och inte kl 23 kvällen innan.

Idag ska jag somsagt på bio med några kompisar, ena ska bara äta nötter typ. Hon hade kollat upp dom och dom skulle tydligen va skit nyttiga. Sen när vi var i affären (btw det var typ bönor) så kollade jag lite diskret kcal innehåll. 470 kcal/ 100 g. Påsen var 150 g. HAHAH vänta jag tänker köpa det.

Hon gjorde det och jag kommer känna mig as duktig med frukt och sånt bredvid! Satt mig även förbi film i skolan då bordskamraterna åt chips och drack dricka. E hemma nu och magen  är hungrig men jag är inte sugen på nått (är lite sjuk). Aja höres lite senare <3




Ska träffa killen imorn också. Får se hur det blir. Förra gången blev som sagt så pinsamt. Vet inte vad jag vill ska hända eller sägas. Men jag njuter av att vara med honom, det borde räcka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0