Sorry dåligt uppdatering

Igår hade jag fullt upp, skola 8.00-16.30. Förfest 20.00. Så det var stressigt.
Festen var sådär, bara massa 94 tjejer liksom.
Fast kände mig rätt snygg och den enda killen jag sa till bästa var snygg kom fram och dansa.
Men hade sett hur mkt han kollade. Jag känner hans gäng och han var hon mig en gång när jag höll på med en annan kille...
Haha hans kompis (i gänget) hade skrivit att han ville dansa med mig och vi hade träffast lite förut.
Strulade med snyggingen framför honom hehe

Men sen börja han bli för mycket. För mig räcker det med nått strul sen hejdå tillbax till bästa.
Men han drog iväg med mig och la in sitt nr (LOVA smsa mig) jag tänkte nja..
Gillar inte för lätta killar.. hade han strulat med nån annan sen hade jag velat haft honom;)
Men han sa saker som "du är så himla fin"
"snyggaste tjejen här"
Fick lite egoboost.

Så nu vet ni varför! :) Är ledig idag också btw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0