Skäms

Hatar att va tjock. Väger väl 52-53 nu. Hatar det. Men jag jobbar i veckor. Om jag failar på ons (t.ex) så tänker jag att veckan är förjäves. Men nästa vecka ska jag äta bra varje dag. Cirka såhär:

frukost: actimel + kaffe (+ té) 35 kcal
lunch: skollunch / dietshake / gröt 200 kcal
mellis: lite gröt / lågkcal kräm / macka + frukt 50-100
middag: soppa + frukt / mammas mat 100-200

övrigt: malaco otrolig (söndag isf)

MAX per dag = cirka 600 kcal med godis.

det är 3 veckor kvar. Ska satsa dessa veckor!! Ska gymma så mycket jag kan också! :) Lycka till, till mig<3



så fint <3

Kommentarer
Postat av: danni

vad menar du med"med godis"? ;o

2010-10-14 @ 14:47:39
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0