Ska tydligen ses

Han smsa "ja" så vi ska väl ses snart. Dock blire sent som vanligt... Men ska inte säga nått det är lov! Är så jävla trött bara, bakis och inte ätit så mkt idag. Imorn blire gym gym gym!

Nu ska jag spela tv-spel och kolla film medan jag väntar på cp killen;) Tog en actmel till (för att inte magen ska kurra) så blev väl typ 580 kcal. Men helt ok! Va ute på promenad med killkompis rätt länge också.

Känner mig inte så ful ikv. Tjock ja. Ful nej. Får se om jag känner så efter jag träffat honom. Om han nu kommer hit. Man vet verkligen aldrig. Såg att han gillade ett foto på sitt gamla ex. Och hon är så JÄVLA snygg. Asså kort smal, stora bröst, sött/snyggt anskite, blond, blåögd. Åååh måste hon finnas.

Aja ska väl spela nu. =) Berättar mer imorn.



Fin bild på några 95 jag såg på fb:)

pusshejfrånmig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0