Sjuk torsdag

Då menar jag inte flippad (verkligen inte) utan att jag blivit sjuk. Fan då. Aja lunch blev hemma och 2 skålar lättyougurt med sylt och flingor och några knäcke mackor med skinka. Spydde upp ett antar av dem... Tror inte jag ska äta mer idag. Ska snart tillbaka till skolan och ha bara ett ämne. Sen ska jag hem och plugga klart historian. Sen tror jag att jag ska ta en kvällspromenad.

Ingen aning om vikt. Jag satsar denna vecka på att bli av med söt/fett/socker suget främst. Om jag vet att jag klarar en vecka så vet jag att resten kommer att gå. Jag vill inte säga att jag totalt failat när jag ätit massa mackor. För då ger jag bara upp. Inte ätit en mjuk macka idag och så kommer det förbli.

När jag kommer hem ska jag äta grape och grönt té med citron i. Och ta nån vitamin. Hehe mot förkylning jue. Nästa vecka ska jag följa mina schemat till punkt och pricka! men just nu vet jag att det inte kommer gå. Vill inte hetsa heller. Kanske ligger på cirka + 1000 kcal jsut nu, och då är det rätt nyttiga 1000. Försök att inte skrämmas nu (menat till mig själv)

höres senare <3



ps: -fick MVG- på en uppgift idag! :D
- min kompis som har anasmala ben har värsta lovehandels och mage. HAHA
- en i min klass (tjej som e halvkompis) kom fram och tog på min rumpa helt från ingen stans på idrotten och ba: jag var tvungen att känna hur den kändes den är ju så jävla snygg!

Haha är typ lite känd för min rumpa! driver inte. Hehe alla måste ha nått. Ska börja träna min rumpa ännu mer<3

pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0