Påväg

Ja jag ÄLSKAR att ha mycket att göra. För då är det ingen tid där man inte gör nått och tänkter "jaha vad ska jag göra.. äta kanske" utan vara på språng tror jag är bra. Idag ska jag på laggrejs och okej vi ska äta, men ska försöka få det till så lite som möjligt.

Sen efter det ska jag och bästa till killkompis och hämta vin och sen dricka på mitt rum. Hoppas inget förstörs;) Älskar att supa bort besvären och självbilden. Haha imorn ska vi supa med. Men då på fest haha. Halloween. Ska inte klä ut mig. Är tråkig men men.

SÅÅÅÅÅ skönt med lov! Ska träna och äta bra hela det här lovet. Det lovar jag. Har inte så mycket plugg så det är nog lugnt:) Nu ska jag städa mitt rum (uppenbara skäl) och fixa mig till bowlingen. Enda jag äit här hemma är brustablett som minskar sötsug:)

<3


Kommentarer
Postat av: h2o

sv: jo :/

ja samma här. spelar ingen roll om någon är smalare eller tjockare för jag känner mig alltid tjockare. eller mest ofast liksom.

får se hur jag gör i framtiden med det, har du några bilder uppe på dig? <3

2010-10-29 @ 17:27:00
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: beckis

sv: själva konsollen kostade typ 1900, men själva biggest loser spelet typ 200 :D



vad är det för brustablett som minskar sötsug? :p

2010-10-29 @ 20:53:34
URL: http://livingintherain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0