Panik i onödan

Min kompis sa för nån/några veckor sen att hon skulle äta onyttigt och sånt. Sen gjorde hon inte det på kanske 5 dar träffade henne sen. Pratade lite om det och sånt. Jag sa såklart att hon inte behövde det. Sen har jag inte velat prata om det (risk för att trigga) sen igår åt hon på donken och sen när vi skulle ha fredagsmys köpte hon en chipspåse och en vanlig cola. HAHA själv åt jag pyttelite malaco joucie räknade ut blev typ 50 kcal (som planerat) och zero.

Idag är jag så sjukt sugen på en chokladbar. Men har ju precis gått ner. Får se hur det blir.... Ska gå och handla snart sitter och äter min goda gröt<3



Själv hatar jag donken vilket är bra, men det är mycket annat som jag e sugern på nu.

pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0