Ons

Fan allt jag skrev försvann. Aja på onsdagen ska jag inte faila, för nu har jag något att verkligen kämpa för. Jag ska inte ha utåtputande mage på fredag. Vare sig han dissar eller inte. Fast varför skulle han dissa MIG? Serri jag ser rätt bra ut;) Haha skoja. Är nervös. Sista gången jag skriver det. Ska intala mig att jag inte är det. Från och med nu bryr jag mig inte:)

Onsdag schema;

IN:
frukost- actimel 30 kaffe 0
lunch- gröt med banan 200 vatten 0
mellis- äpple 60 kaffe 0
middag- soppa 50 grönt té 4

totalt= +344 kcal (vet att jag kommer klara det så kör så)

UT:
gymma på morgonen ca -500/600
cykla

sola solarium;)



jag är typ som mellan bild 2 och 3. Så känner jag mig iaf.

pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är du ju normalsmal.

2010-10-21 @ 10:25:26
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0