OMG OMG

SKA TRÄFFA HONOM PÅ FREDAG!!!! Herregud. Hur fan ska det gå. Vi har inte setts på typ 1 år. Och inte pratat IRL eller något. Han vet inte hur jag är nu. Jag har förändrats mycket på 2 år! Fan han kommer tycka jag är tjock:(

Aja. nu blire äta väldigt lite ons/tors/fre! Hjärtat dunkar. Är nervös. Hur kommer detta gå. Men måste träffa honom. Måste känna efter. Varje gång jag tänker på nån kille jämför jag med honom. Aja nu kommer jag inte kunna plugga på fredag. Då har jag idag och imorn att skriva min geo. Kill me. Kan inte dissa torsdags"festen" heller så kommer bästa LACKA!

Men men får skriva mer imorn. Inge mer bloggande nu. Bara plugg :(



Han har krossat mitt hjärta en gång, aldrig igen!!!

pusshejfrånmig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kommer nog inte alls tycka att du är tjock. <3

2010-10-21 @ 08:46:11
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0