Nehepp

Klarade inte schemat idag heller. Men är sjuk så var tvungen att äta. Annars kommer jag inte att kunna träna när mitt plugg är slut så jag har tid och ork. Idag ska jag skriva klart en uppgift "bara". Gjorde ett prov imorse, gick sådär, sen fick jag tillbaka mitt matteprov. G/VG kill me. Jag satsar MVG :( Efter lovet ska jag sätta igång med skolan ordentligt. Så satsar på att få maten i ordning först.

Inget godis eller så idag. Det som vart dåligt är att jag åt sylt och marmelad. På mackorna. Haha. Mackor borde va på min icke lista. Men åt bara typ svarta mackor. Ska försöka inte äta nått mer idag. Bara te och kaffe.




ååh ge mig hennes utseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0