När tårarna kom, föll också snön

Jag orkar inte må så här. Vet inte om jag ska smsa och fråga om han verkligen inte vill träffas? Eller ska jag vänta till/om han tar kontakt? Seriöst är det verkligen hans förlust. Men jag hade verkligen börjat falla för honom. Sitter här nu, fortfarande lite full och en öl i mitt kylskåp, bra om mamma och pappa ser det.

Aja får väl fokusera på skolan och kompisar nu. Får se om han tar kontakt. Nu sk jag in i duschen och dränka mig i sorger. vet ni, jag t.o.m hjälpte honom att få buss och busstider för att ta sig hem idag. ville visa att jag inte var sur/drama. Men enda jag får tillbaka är "tack". Han sov säkert hos nån tjej.


Jag borde inte behöva känna såhär. Ingen kille borde få göra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0