Kollar Harry Potter

Sitter och tar det lugnt nu. Är bakis. Bästa åkte nyss hem. Hon sov här igen. Fast väldigt länge denna gång. Så det var lite svårare att inte äta. Men skriver vad jag åt snart. Jag sa bara att jag mådde illa för jag var bakis så då var det de. Själv åt hon 3 mackor (med mkt smör) till frukost. Och senare gick vi till affären och jag köpte mandarier och hon en chipspåse och en burk vanlig cola. I den chipspåse hon köpte blir det totalt 1500 kcal. Visst hon åt inte hela men nästan!

Hade skrivit långt inlägg om festen igår. Men det försvann. Som vanligt. Men kan iaf säga att min bästa vän var väldigt avis på mig och att jag fick mer uppmärksamhet än henne. Slutade med att jag pussade en kille (gammalt strul) framför hans ex (som spelar i mitt lag) och hon bröt i hop och låste in sig på toa. Herregud. En puss? Okej han hade raggat lite på mig men endå. Jag blev ganska full igår. Söp mig snyggare;) Fick den manliga uppmärksamhet jag ville ha. Haha..



Killen var jättesöt igår faktiskt. Skrev typ "hoppas du mår bättre imorn<3" och sånt. Pratade om honom med bästa och det har blivit bättre. Hon hatar inte honom längre. Och jag hoppas det fortsätter så.

pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0