Hemma och bakis

Sitter på åvanvåningen med bästa där ner och eh sover ruset av sig. Hon blev JÄTTE full igår. Vi drack vin. Rätt mkt. Sen när vi kommer till "fest" typ chillfest. Så börjar hon spy direkt (på toa) och vill hem. Skit kul. Menmen.

Är själv lite bakis så har ätit frukost nu. Vet inte riktigt hur det blir med lunch. Men eftersom jag har vart här så kan jag säga att jag ätit skålar med fil och lite baugette. Faste egentligen har jag ätit 2 knäcke med gurka och tomat på. En actimel och grönt té.

Vi ska dricka idag igen haha. Får se hur det går. Dessutom hade vi sönder en kruka på mitt rum:(

Men idag har jag ätit nästan 150 kcal hitilis. Som sagt ska försöka inte äta mycket. Har inget att skylla på nu.




Just det. Igår efter kina resturangen stog jag å bästa och väntade på vår kompis. Då sa hon att hon mådde illa (ätit mkt) och ville spy. Sen försökte hon lite. Sen jag ba. jag kan lätt spy. Sen visade jag HAHA. Sen satsa hon och lyckades. Hon blev as glad. Sen sa jag allt som var dåligt med det så hon inte fastnar i det! OCH så att hon inte går ner mer än hon redan gjort.

Dissade killen massa igår också. Han ville ses lite kort, dissade, han mådde dåligt ville komma till mig, dissade. Lovar att han aldrig kommer vilja träffa mig igen:( Men men jag kommer bara skylla på att jag var full och sen att jag var tvungen att ta hand om min kompis som var dyngrak.

pusshejfrånmig<3

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: nej jag förstår det :/ inte för att jag tycker att du borde det, men jag vet hur det är. man blir ju aldrig nöjd. det spelar ingen roll hur mycket man väger, man kommer aldrig bli nöjd förrän man kan se hur man verkligen ser ut och det gör man inte förrän man börjar äta regelbundet och tar hand om sin kropp.

men kolla, jag är två cm längre och när jag vägde 53 var jag ändå ganska slank. alltså folk sa det, jag såg det såklart inte men de var oroliga. så jag tycker verkligen att du ska satsa på att träna för att må bra och äta regelbundet för att ge din hjärna och kropp energi. äter man regelbundet pendlar man inte vikt upp och ner eftersom att vätskebalansen inte är galen. det är värt det.

ta hand om dig<3

2010-10-30 @ 10:53:55
URL: http://vatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0