Har tråkigt..

Bästa är utanför staden och killkompis festar, och jag har massa familj hemma. Idag då? Jo det har gått väldigt bra! Ätit precis som jag skrev. MEN! mamma hade inte gjort någon mat så jag gjorde en lax sallad på: sallad, gurka, tomat, majs, lök, avokado, lax och olivolja. Så det blev nog cirka 200-300 kcal.
Sen har jag handlat också. Typ en lite fruktsallad, tuggummi och jordgubbar. Det blir lördagsgodiset!
Imorn ska jag gymma på morgonen också! :D Äntligen typ friskt, ska ta det lugnt men förbränna minst 500 kcal. Då ligger jag på 0 eller minus. Kollar idol också, så jävla dåligt. Typ inga är speciella...

Okej detta schema ska jag följa imorn lördag:

IN:
frukost- actimel 30 kaffe 0
lunch- gröt med banan(och kanel) 200 c-vitamin 0
mellis- grape 20(äter inte hela) macka 100(lättsmör,skinka,inga kanter) grönt té 4
middag- soppa 50 vatten 0
lördagsgodis- fruktsallad 85 zero 1

totalt= 490 kcal (blir väl exakt 500 med tuggummi)

UT:
morgongymma
handla?
PW?
strecha
träna rumpan lite;)



sånhär rumpa vill jag ha (fast brukar höra att jag har snygg rumpa)

pusshejfrånmig<3

Kommentarer
Postat av: danni

GUD VAD DU ÄR DUKTIG!



(är det du i headern btw? längst till vänster)

2010-10-10 @ 18:42:39
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0