Gymmat

Perfekt morgon!

Drack en actimel 0,1 för att orka mer på gymmet, och kaffe, för att få energi och det sätter fart på fettförbränningen.

Sedan gymmade jag kl 10.00-11.30:
- motionsband, gick/joggade -200 kcal
- crosstrainer, fettförbränningsprogram -200 kcal
- motionsband, gick/joggade -200 kcal

Sedan streching. Perfekt träning.
Cyklade hem. Total cyklingstid blir cirka 25 min. -150 kcal

När jag kommer hem, åt jag gröt med banan och c-vitamin, för om man inte äter efter träning försvinner bara muskler. Sedan ville jag äta mackor och sånt, vi har MASSA hemma. Men nejnej. Jag ska va duktig idag.

pusshejfrånmig<3

Kommentarer
Postat av: danni

dukrig träning!

2010-10-10 @ 21:46:23
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0