Godmorgon<3

Har rätt mycket tid nu på morgonen så slänger in ett inlägg.

Ändrade frukosten till en knäckemacka 40 med gurka 2 en actimel 30 kaffe 0 vitamin 0

Tänker att det är ju bra att äta lite mer till frukost eftersom man inte blir lika hungrig vid lunch. Okej jag kommer aldrig äta nån stor frukost om jag ska träna med så är inte fallet idag. Känner mig ful idag. Iklädd allt svart så man inte ser tjockheten. (låren) Va tvungen att väga mig idag. 54 kg. Trodde fan det skulle vara mer;)

Idag är det som sagt prov, kommer inte gå bra. Men G iaf! Kan aldrig säga att det kommer gå bra. DÅ kommer det bli IG. Ska vara med bästa typ hela helgen så blir spännande att se hur hon äter. Jag har "ont i magen" och "mår illa" och såklart har jag "tandvärk".



Nä nu ska jag packa väskan (skolböcker och äpple) och sedan åka till skolan:)

pusshejfrånmig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

användarnamn: ana

lösenord: pro



(du vet vem.)

2010-10-29 @ 10:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0