fredagen med bio

Skriver fredagen idag för jag kommer nog inte att hinna imorn. Idag har jag bara ätit talrickar (vet ej hur många) med fil/yougurt med flingor/muslu. Haha inge mjuka mackor iaf! Sötsuget går bra nu:) Imorn ska jag på bio med 2 i min klass och dom vet om mitt gottis-stopp och kommer df inte att hålla på! Så skönt. Ska inte heller äta middag imorn och säger till mamma och pappa typ att jag äter nått på stan. hehe

IN:
frukost- actimel 30 kaffe 0 vitaminer 0
lunch- skolan 200 vatten 0
mellis- lite gröt med 1/4 banan 100 grönt té 4 brustablet 0
bio- minimorötter 50 jordgubbar 60 2 clementiner 50 zero 1

totalt= 495 kcal (mkt bra.)

UT:
cykla till o från skolan
cykla till o från bion
strecha + rumpträning (ska börja göra dessa varje dag)



skinnyyyy<3

pussgodnattfrånmig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0