Fredag

Pallar inte väga mig imorn heller. Gör det på lördag. Men tror inte jag ska träffa bästa ikv så då behöver SKA jag inte äta godis eller nått sånt. Tror dock inte jag kommer kunna undvika kvällsmat heller. Men jag kan alltid ta lite och komma undan. Men så här ska det se ut:

IN:
frukost- actimel 30 kaffe 0
lunch- veggo 150 vatten 0
mellis- lite gröt med banan 100 c-vitamin 0 grönt té 4
middag- mammas mat 200 zero 1
(ingen efterrätt)

totalt= 475 kcal

UT:
cykla till och från skolan
PW?
strecha!



jag ska vara till vänster hehe(A)

pussgodnattfrånmig<3

Kommentarer
Postat av: danni

vad duktig du är:D

2010-10-08 @ 12:28:51
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0